wtorek, 31 lipca 2012

Mała przerwa.. i rowerek!


Witam Was wszystkich po mojej krótkiej i nie wynikającej ode mnie przerwie.
W niedziele problemy z internetem (dziękuję Ci burzo!)
W poniedziałek wycieczka rowerowa z Milenką < 33!
Musze przyznać, że rower to bardzo fajna inicjatywa pieszego chodzenia lub korzystania z autobusu, po pierwsze mniej zanieczyszczeń dla naszego środowiska a po drugie nasza sylwetka jest nam za taką jazdę wdzięczna ; D Wiec po co jeździć do koleżanki autobusem sokoro możemy wykorzystać rowerek i zadbać o planetę i naszą kondycję? Jeżeli chodzi o rower  i to w takim fantastycznym towarzystwie jak moje  to jestem zdecydowanie na tak!
Nie wiem czy coś jeszcze dziś napisze, zobaczę jak będą się czuły moje mięśnie, dziś muszę przyznać, że bolą ale nie tak jak się tego spodziewałam ; ))
Milena! Szykuj rower, dziś powtórka z rozrywki!!
A jak Wy postrzegacie rower? Jestem tego bardzo ciekawa!

3 komentarze:

  1. uwielbiam jeździć na rowerze i zdecydowanie ten środek transportu lubię najbardziej :D
    masz może ochotę się zaobserwować? ;> fox--trap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jeździć na rowerze,szczególnie u babci na wsi *.*
    obserwujemy ? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. rower spoko, ale zdecydowanie wolę rolki :)

    OdpowiedzUsuń