sobota, 28 lipca 2012

Soboto, skończ się! Błagam!


Nie nawiedzę sobót! Nie znoszę tego całego sprzątania, mam tylko teraz wolną chwilkę aby coś napisać. Chciałam dziś napisać o jednym z moich marzeń ale przez to co się dziś wydarzyło nie mam ochoty dziś o moich zamierzeniach wspominać!
Jeszcze jedna kłótnia w moim domu i chyba zwariuje,(kłótnia nie była związana ze mną, ale czy oni nie rozumieją, że przez takie coś krzywdzą innych a nie siebie?) jednym rozsądnym wyjściem byłoby uciekniecie z domu ale wiem, że to i tak niczego nie naprawi więc po co to robić?
Nie mogę się już doczekać kiedy nadejdzie ten moment aby bezkarnie uciec z domu i zacząć swoje życie na własną kartę..
Chce aby sobota się już skończyła!

1 komentarz:

  1. Ja też nie znoszę sprzątania w soboty :( ale to jedyny dzień kiedy mam na prawdę na to czas ;)

    U mnie recenzja kremu matującego od GARNIERA.

    OdpowiedzUsuń