środa, 25 lipca 2012

Początki bywają trudne

Witam Was wszystkich!
Dziś zaczynam prowadzić mój blog, będzie to bardziej prywatny/ publiczny pamiętnik.
To nie jest moja pierwsza styczność z bloggerem, wcześniej miałam już swojego pierwszego bloga, lecz to było ponad rok temu i muszę przyznać, że parę rzeczy się tutaj zmieniło. 
Na moim blogu będę opisywać swoje uczucia, przeżycia i inne tego typu rzeczy, czasem nawet będę zamieszczać zdjęcia moich rysunków jeżeli coś narysuje jak będę mieć ochotę.
To by było na tyle, jeżeli macie jakieś wskazówki dotyczące bloga chętnie je przeczytam. Do następnej notki, Pa ;*

2 komentarze:

  1. Także witam, życzę udanego bloga i wiele wyświetleń : * Ps: oczywiście zachęcam do obejrzenia mojego bloga : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osób mi polecało Wiedźmina, ale jakoś nie mogę sie zabrać to tej książki ;)
    życzę jak najlepszej zabawy z blogiem i zajrzę tu jeszcze na pewno, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń