czwartek, 30 sierpnia 2012

Parę na raz :D

Strasznie zaniedbałam bloga! Ale to ze względu na moje zmęczenie, nie łatwy dostęp do komputera (Laptop się zepsuł, więc musiałam wybłagać wczoraj brata, aby puścił mnie na 20 min. na komputer abym mogła spokojnie w końcu coś napisać i obejrzeć premierę teledysku LITE, który w chwili obecnej możecie obejrzeć na stronie lostintheecho.com  za parę dni powinien pojawić się na YT ale to ponoć nie będzie to samo co na tej stronie. Nie ogarniam ^^

A oto 30 Day Photo Challenge

Nr 15. "Moja ukryta cecha"  Strach:


 Nr. 16 " Magia"


 Nr. 17 " 4 strony Świata"


Nr. 18. "Codzienność" Widok z mojego okna ^^


Nr. 19. "Przez dziurkę od klucza"


Wybaczcie ale znowu musiałam posłużyć się internetem :/
Ale obiecuję, że arcydzieła kulinarne będą moje :)
W następnej notce odpowiem na pytania i otaguję parę ludzi ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz