czwartek, 23 sierpnia 2012

11 Pytań

Dziś nie będzie 30DPC ;D W zamian za to chcę odpowiedzieć na 11 pytań które znalazłam na stronie Migotki ;D

1. Jakie jest twoje zdanie na temat testowania wszelkich produktów na zwierzętach? 
 Moim zdaniem jest to okropne!! Nie rozumiem jak można dokonywać czegoś takiego na zwierzętach!!
 2. Jakie jest twoje hobby ? 
 Rysowanie, śpiewanie i granie na instrumencie ;d
 3. Jaka jest twoja opinia o rasizmie ?
 Kolor skóry, wygląd oczu... To tylko cechy które różnią nas od siebie. Nie rozumiem i nie chce zrozumieć co kieruje rasistów...
 4. Na co zwracasz uwage przy wyborze kosmetyków ? ( chodzi o szkodliwe składniki itd )
 Najczęściej zwracam uwagę czy nie mają żadnych Silikonów, Parabenów i Parafiny.
5. Ile czasu poświęcasz na pisanie bloga ?
 Staram się pisać codziennie po jednym poście, lecz czasem mi to nie wychodzi ;d
 6. Ile czasu przed szkołą / pracą spędzasz w łazience ? :D
 20 min.
 7. Jaki stereotyp cię denerwuje ? 
 O tym, ze blondynki są głupie, sama jestem ciemną blondynką :/
  8. Kupujesz coś pod wpływem reklam ? :D
 Ojj taak!
 9. Ulubiona książka ?
 Jak już to rozpowszechniam wszem i wobec. "Wiedźmin" wszystkie części ;d
10. Twój charakter w 3 słowach ? 
 Czepialska, denerwująca, szczera!
11. Co sądzisz o ombre hair, ombre ubraniach itd ? 
Bardzo mi się podobają, chciałam bym mieć ombre koszulę i sweterek ;d 
 
A oto moje pytania, jak chcecie możecie na nie odpowiedzieć w swoich postach. Do niczego nie zmuszam! ^^

1. Jaki jest twój życiowy cel?
2. Co sądzisz o Eko kosmetykach?
3. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
4. Czy jest jakaś rzecz którą kupiłaś i w niej nie chodzisz?
5. Jaki jest twój styl?
6. Co sądzisz o uprawianiu jakiegokolwiek sportu?
7. Tusz do rzęs czy pomadka/ błyszczyk?
8. Co sądzisz o używaniu kosmetyków takich jak. Podkład, fluid, puder przez nastolatki?
9. Twój ulubiony kosmetyk?
10. Masz słabość do słodyczy? ;D
11. Włosy krótkie czy długie??

2 komentarze:

  1. to nie moja szkoła, choć bym chciała tam chodzić :d

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. to już wiem o czym będzie mój następny post ;3

    OdpowiedzUsuń