sobota, 18 sierpnia 2012

Sobota... Kolejne porządki i dalej nie posprzątałam mojego pokoju! Nie sprzątałam go już od 3 tygodni! Ale postanowiłam sobie, że w tym tyg. co nastąpi posprzątam go generalnie, już z myślą o szkole -.-. Ogarnęłam już książki i zeszyty do 3 gimnazjum ale nie mam tego gdzie trzymać -.- Całe miejsce zajmują książki, ćwiczenia i zeszyty z 2 gim. I jeszcze muszę ogarnąć jakie ubrania do szkoły kupić. Ale znając życie i tak ograniczę się do H&M, Bershka i Pull&Bear! No cóż, lubię te sklepy ; DD

30 Day Photo Challenge

Dziś kolej na nr7. Coś, czego w PRL-u wszyscy by Ci zazdrościli.
Od razu moje muzyczne myślenie dało o sobie znać i postanowiłam, że wszyscy zazdrościli by mi GITARY ELEKTRYCZNEJ!! ^^ A Wy jak myślicie? Czego w PRL-u mogli by Wam zazdrościć? ; D


Chcę mieć już możliwość robienia zdjęć do tego wyzwania, głupio mi tak pokazywać zdjęcia z internetu :/
 Idę zbierać się na grilla. Buźka ;* ♥

5 komentarzy:

  1. w prl zazdroscili by bluzy Gap, swetra z Zary, spodni h&m :-)) tak mysle.
    nie zrozumialas mnie. one kosztuja kolo 20zl za jedna maja wartosc mentalna, a nie sa wymuskane i nie koszutuja fortuny. oto mi chodzilo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to dopiero jak usłyszałam tą nową piosenkę zaczęłam ich słuchać więc nie znam wszystkich starszych piosenek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez ide do 3 gim .. i u mnie z sprzątaniem jest koszmar :)

    OdpowiedzUsuń