poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Noc spadających gwiazd i 30DPC

Wczorajsza noc była cudowna! Chociaż się w cale tak nie zapowiadała...
Razem z Pauliną i jej siostrą Agatą od godz. 21.30-22.30 oglądałyśmy spadające gwiazdy. Ja zobaczyłam ich 5 ; DD To moja pierwsza taka noc! Cieszyłam się jak małe dziecko!! Aż zapomniałam wypowiedzieć życzeń -,- A na początku wypowiadałam życzenia do samolotów i satelit mówiąc "to są spadające gwiazdy" Żal mi się. No ale zobaczyłam tych prawdziwych 5!! Cieszę sie teraz znowu jak małe dziecko!
Ponoć pogoda miała być kiepska, tak samo myślałyśmy i miałam nawet z domu nie wychodzić ale coś mnie podkusiło i poszłam! Jak szłam do Paulina na niebie zrobiła się "dziura" (no dziura w chmurach ;D) a potem jak wyszłyśmy znowu na pole to ta dziura zrobiła się ogromna! Specjalnie dla nas! Dalej cieszę się jak małe dziecko! Dziś to trzeba powtórzyć, bo coś mi się zdaje, że dziś zapowiada się bezchmurna noc ;D (Zdjęcie oczywiście nie moje, jak chciałam zrobić to się nie dało ;( )


30 Day Photo Challenge

Dziś przyszła kolej na numer 2. "Z czymś bez niczego" Głowiłam sie nad tym z dobrą godzinę!
Jestem ciekawa co Julka Wam pokaże. Buziole ;*

5 komentarzy:

  1. Nie patrzyłam długo, dlatego jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poszłam na dosłowność i suche bułeczki wstawiłam . *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, a ja nie patrzyłam ;c
    nie wiesz może kiedy taka nastepna noc wypada ?;D

    zapraszam do mnie na nowa notke ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo a ja głupia przegapiłam :(
    O ile dzisiaj jeszcze jakieś będą spadać to może się załapię ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie patrzyłam, a szkoda. teraz wszyscy się tym tak jarają :D

    OdpowiedzUsuń