środa, 15 sierpnia 2012

30 DPC

Dzisiejszy dzień zapowiada się nudnie... Imieniny cioci, czyli "weź sobie sałatkę" "weź sobie ciasto" przecież nic jeszcze ni jadłaś. Tak zawsze jest a Ty już musisz spodnie popuszczać! Nie znoszę takiego obżarstwa, a jeszcze na pocieszenie kto musi robić za niańkę? Ja -_-

30 Day Photo Challenge

Dziś kolej na numer 4. Kolorowe a jednak czarno-białe.
Nie miałam żadnych zdjęć ani żadnych programów do ich obróbki, ponieważ siedzę na moim (brata) laptopie i boję się na niego cokolwiek ściągać. Więc umieszczę tapetę mojego telefonu ^^


Trzymajcie się! ♥
 

4 komentarze:

  1. Ja też nie znoszę obżarstwa -.- Fajna tapeta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to samo. siostry, łączmy się *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się :)

    klikniesz mi w reklamę/y? ( pierwszy gadżet po prawej stronie) Oczywiście nie musisz :) Jeśli chcesz coś w zamian napisz w komentarzu :) Z góry dzięki ;)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń