piątek, 17 sierpnia 2012

30 DPC

Dziś byłam u Pauliny i znowu grałyśmy w badmintona paletkami pożyczonymi od kuzyna ;D Mówi, że to są "firmówki". Jest rzeczywiście różnica między firmówkami a takimi paletkami z Tesco. Dlaczego ja nie mam paletek w domu? -.-

30 Day Photo Challenge 

Dziś kolej na nr.6 Nie wszystko złoto co się świeci. Nie za bardzo zrozumiałam ten tytuł i głowiłam się nad nim troszkę. Na początku chciałam dać zdjęcie Amber Gold ale uznałam, że to będzie lekka przegimka więc znalazłam zdjęcie biżuterii. Lecz nie takiej zwykłej biżuterii. Dla mnie to jest takie osobiste złoto!♥ Dowiecie się czemu poniżej ;D Oczywiście obrazek z internetu. Żałuje, że nie robię zdjęć ale po prostu nie mam pomysłu!!!

 Musiałam dodać to zdjęcie, ponieważ jest tam bransoletka Transformers!!! !!! !!! To mój ulubiony film, wszystkie części wymiatają♥♥♥ A że oficjalne piosenki tworzy Linkin Park♥♥♥ To jest to jeszcze kolejny plus! Muszę zacząć polować na te bransoletkę!!! ♥

4 komentarze:

  1. hahah moglas dodac amber gold ^^ bardzo by pasowalo. dokladnie nawet jesli te bransoletki nie sa takie wymuskane, 100 € kosztuja itd to jednak maja wartosc mentalna dla wlasciciela ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Linkin Park, fajna jest piosenka "Burn It Down" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. JA CHCĘ TAKĄ Z DOMOKUNEM !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te bransoletki ;))

    OdpowiedzUsuń